• High Contrast Button
Chemia0 Background Fade2

Szanowni Państwo,
Rozpoczynamy cykl webinariów z pracodawcami (obowiązkowy dla osób, które nie mają zaliczonych praktyk studenckich na II stopniu lub też praktyki realizowały wyłącznie w PŁ). Pierwszym naszym pracodawcą będzie firma SELVITA, która zapewnia multidyscyplinarne wsparcie w rozwiązywaniu unikalnych wyzwań badawczych w obszarze odkrywania leków, badań regulacyjnych, a także badań i rozwoju.

Główna siedziba Spółki oraz laboratoria znajdują się w Krakowie, drugi oddział badawczy funkcjonuje w Poznaniu. Ponadto, Selvita posiada biura w największych ośrodkach biotechnologicznych na świecie: w Bostonie, w pobliżu San Francisco w Stanach Zjednoczonych oraz w Cambridge w Wielkiej Brytanii.

Spółka powstała w 2007 roku i obecnie zatrudnia ponad 500 osób. Rokrocznie do zespołu Selvity dołącza wielu Młodych Naukowców, a Spółka gwarantuje im profesjonalny rozwój w swoich strukturach, w obszarze chemii organicznej, medycznej i analitycznej, biologii komórkowej i molekularnej oraz biochemii i krystalografii.

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z Selvitą. Już 7 grudnia o godzinie 14:00 będzie można porozmawiać o tym, jak wygląda codzienna praca, które kompetencje są w niej kluczowe, oraz jak w Selvicie wygląda proces odkrywania leków. Spotkanie poprowadzą Katarzyna Rudolf – Szreder z działu rekrutacji oraz dr Piotr Graczyk, Dyrektor Naukowy w obszarze chemii medycznej i organicznej, absolwent Politechniki Łódzkiej.

Spotkanie odbędzie się na platformie MS Teams. Aby wziąć w nim udział należy przesłać swoje zgłoszenie do mnie za pośrednictwem e-maila na adres: , najpóźniej do dnia 2 grudnia 2020, do godz. 12.00. Utworzone zostanie spotkanie na platformie MS Teams z prowadzeniem naszych gości z Selvity. Lista osób zgłoszonych do udziału w spotkaniu (potwierdzona obecnością na webinarium), będzie podstawą do zaliczenia praktyk.

Z poważaniem,
Izabela Witońska

25 stycznia 1627 urodził się Robert Boyle, chemik oraz fizyk brytyjski, który rozwinął chemiczną analizę jakościową, zastosował wskaźnik umożliwiający rozróżnienie roztworów kwasów oraz zasad, a także, niezależnie od Edme Mariotte’a, sformułował tzw. prawo Boyle’a-Mariotte’a.

Alchemium on-line